VTM-kijkers zijn het allemaal eens over 'Bestemming X' met één terugkerend punt van kritiek
COS
VTM-kijkers zijn het allemaal eens over 'Bestemming X' met één terugkerend punt van kritiek
Foto: VTM

Zo'n 2,5 miljoen Vlamingen kregen vorige week een bijzondere ansichtkaart van VTM in de brievenbus. Het was een promostunt voor het gloednieuwe programma 'Bestemming X'.

VTM liet de afgelopen weken geen kans onbenut om 'Bestemming X' te promoten. De verwachtingen lagen hoog. Maar heeft de zender die ook kunnen inlossen? Daar lijkt het alvast wel op. Op sociale media wordt haast uitsluitend positief gereageerd.

"Heerlijk programma. Zit prachtig ineen", klinkt het op Facebook. "Eindelijk nog eens iets top op tv", lezen we nog. "Chapeau, fantastisch programma. Vaste afspraak op maandagavond", laat iemand weten. "Wat goed in elkaar gestoken dit programma. Spannend!"

"Eerste indruk... wat een claustrofobisch programma, maar we zijn blij dat we blijven kijken zijn. Echt top!", zegt nog een fan. "Wat een geweldig format", lezen we verder. "Zo'n goed programma! Alleen jammer dat mijn pin niet gelockt is." Technische problemen lijken bij veel fans opgedoken te zijn.

"Heel goed programma. Jullie hebben er iets tof van gemaakt! Had wat schrik voor 'De Mol 2.0' maar is totaal anders! Wel een minpuntje: kunnen jullie volgende keer ervoor zorgen dat het gokken van de locaties wel werkt? Want ik kon mijn zoekgebied amper verkleinen doordat ik geen foto´s te zien kreeg en dat is wel spijtig natuurlijk."

"Refresh je pagina gerust even. Lukt het nu wel?", probeerde VTM tijdens de uitzending te helpen. "Onze technische collega's onderzoeken de hinder en zorgen zo snel mogelijk voor een oplossing. Blijven proberen is dus de boodschap!" Hopelijk zijn de technische problemen volgende week van de baan.

Meer nieuws

Meer nieuws

.