Foto: Play4
Het tweede seizoen van 'The Real Housewives of Antwerp' is volop bezig, en ook Annelies Schetters is weer van de partij. Net als vorig jaar schuwt ze het drama niet.
In de eerste aflevering van 'The Real Housewives of Antwerp' zat het er al bovenhands op tussen Natassia Van Kerkvoorde en Annelies Schetters. Die laatste zei onder andere tegen Natassia dat ze enkele vriendinnen zouden kunnen worden als die een schedelboring zou ondergaan.
Aan het daten
Heel wat ruzie op tv, dus, maar hoe zit het in Annelies' privéleven? Goed, zo blijkt. In april vorig jaar ging ze uit elkaar met haar toenmalige partner, maar inmiddels is ze weer met iemand aan het daten.
"Dat loopt prima", vertelt ze tegen Het Nieuwsblad. "We gaan regelmatig eten, en praten dan erg veel. We zijn volop aan het leren kennen, en bekijken waar dit naartoe kan gaan."
Wat mooi meegenomen is, is dat de persoon in kwestie weet dat ze bekend is, maar daar absoluut geen problemen mee heeft. "Voorts is het allemaal nog heel pril, dus veel meer kan ik er niet over kwijt. Maar als het écht iets wordt, zijn jullie de eersten die het horen", belooft ze.
Lees ook: Amy De Winter opnieuw verliefd: "Hij kan de juiste zijn"
Een eigen versie van 'De Bachelorette'?
Als het toch niets zou worden, is er altijd nog een andere manier om aan een lief te geraken: op televisie. Als het van enkele Nederlandse tv-makers had afgehangen, had ze dat ook echt gedaan.
Onlangs kreeg ze namelijk het voorstel om een programma te maken dat helemaal rond haar zou draaien. Ze zou er voor het oog van de camera's op zoek gaan naar de liefde.
"Een soort 'Bachelorette' dus, maar daar heb ik vriendelijk voor bedankt. Als het om mijn heilige tempeltje gaat, hou ik dat liever voor mezelf", lacht ze.