K3 velt duidelijk oordeel over plannen van Viktor Verhulst: Zo denken zij erover
PMN
K3 velt duidelijk oordeel over plannen van Viktor Verhulst: Zo denken zij erover
Foto: Photonews

Viktor Verhulst bewijst opnieuw zijn ondernemerszin. De zoon van Studio 100-baas Gert Verhulst brengt een nieuwe frituursnack op de markt: de K3-kaashartjes. Een krokante kaaskroket in de vorm van een hartje, speciaal ontwikkeld voor jong en oud.

De snack van Viktor Verhulst wordt niet alleen verkocht in frituren, maar ook tijdens de reünieconcerten van de originele K3 in de Afas Dome.

Huidige K3 is het gezicht van de snack

Opvallend: het zijn niet Karen, Kristel en Kathleen die het gezicht van de snack zijn, maar de huidige K3 – Hanne, Marthe en Julia.

“Het krokante korstje is van broodkruimels gemaakt,” legt Viktor uit in Het Laatste Nieuws. “Daardoor is de kroket voor de helft minder vettig dan eender welke andere kroket.”

De jonge ondernemer wil duidelijk verder groeien in de frituurwereld. “Alle Belgen gaan wel wekelijks naar de frituur,” zegt hij. “Ik probeer mensen blij te maken: als dj, met tv maken en dus ook met frituursnacks. Die combinatie lukt goed.” (Lees verder onder de foto)


K3 vindt de snack van Viktor lekker en steunt het idee ook

Wat vinden Hanne, Marthe en Julia?

De grote vraag was natuurlijk hoe de huidige K3 reageerde op de plannen van Viktor. Volgens hem hoeven fans zich geen zorgen te maken.

“Ik heb gehoord dat ze het lekker vonden en er ook achter stonden,” vertelt hij in Story. “Ze waren enthousiast over het idee.”

De samenwerking verloopt dus vlot, en de K3’tjes lijken helemaal achter het concept te staan.

Groot succes tijdens reünieconcerten

De snackverkoop tijdens de concerten loopt intussen uitstekend. De combinatie van nostalgie, herkenbaarheid en ondernemerschap zorgt voor succes.

Meer nieuws

Meer nieuws

.