Jens Dendoncker neemt geen blad voor de mond: "VTM is hier het verliezende kneusje"
COS
Jens Dendoncker neemt geen blad voor de mond: "VTM is hier het verliezende kneusje"
Foto: VTM

Vanaf komend weekend niet één maar twee keer Jens Dendoncker op ieders scherm. Naast 'The Masked Singer' op vrijdag is er nu ook 'Wie zoet die wint' op zaterdag.

In het najaar lanceerde Jens Dendoncker de oproepaflevering van 'Wie zoekt die wint'. In het nieuwe VTM-programma kan een gezin 100.000 euro winnen door het in hun eigen huis te vinden. Daar hebben de deelnemers 30 minuten de tijd voor.

Het gezin uit de oproepaflevering ging met 35.000 euro naar huis. Een enorme som. Al lijkt een deel wel naar opkuis- en reparatiewerken te moeten gaan. De makers zien er echter op toe dat deelnemers hun eigen spullen niet kapotmaken. 

Er wordt altijd voor een duidelijke aanwijzing gezorgd. "Er moet altijd iets zijn waardoor de bewoners zeggen: 'Hier klopt iets niet.'", zegt Jens in Humo. Achteraf toont de presentator de deelnemers welke verstopplekken ze gemist hebben.

"Het is natuurlijk balen, als ze horen dat ze honderd keer langs een lamp zijn gelopen, waarin 2.000 euro zat. Maar als ze hun winst zitten uit te tellen, is die ontgoocheling allang vergeten. VTM is hier sowieso het verliezende kneusje", besluit Jens Dendoncker.

Meer nieuws

Meer nieuws

.