‘Thuis’-makers gaan de mist in: “Vervelende vergissing die we hebben gecorrigeerd”

door: COS
Britney
Afbeelding bron: Eén

Soapfans kijken steeds met argusogen naar hun favoriete soap. De makers van ‘ Familie’ en ‘ Thuis’ krijgen dan ook regelmatig klachten doorgestuurd.

Volgens de klantendienst van de VRT zijn zo’n 10% van de berichten ‘echte’ klachten. “Dat gaat om kijkers die zich ergens aan storen. Dat mag, want niet iedereen hoeft het met ons eens te zijn”, citeert Showbizzsite Hans Roggen.

De ‘klachten’ gaan vaak over pietluttige zaken. “Klachten over flagrante fouten krijgen we gelukkig niet vaak. Maar het is al gebeurd”, geeft Hans toe. Zo ging het bijvoorbeeld even mis bij de verdwijning van Britney.

“Toen hebben we een affiche van Child Focus getoond, waarop nog het oude telefoonnummer stond. Een vervelende vergissing die we hebben gecorrigeerd. Want we zien elke klacht of opmerking als een kans om ‘ Thuis’ nog beter te maken.”

Tags Thuis