Foto: VRT
In januari sleepte James Cooke nog een Kastaar in de wacht voor mediapersoonlijkheid. Hij heeft het hart van Vlaanderen gestolen.
Kijkend Vlaanderen heeft James Cooke intussen helemaal omarmd. Zijn passages in 'Gert Late Night' hebben daaraan bijgedragen. Niet alleen de kijkers merken het talent van James op, hij ontvangt ook regelmatig aanbiedingen om merken of winkels te promoten.
Wanneer James Cooke zo'n aanbod krijgt, betekent dat niet automatisch dat hij meteen ja zegt. Zo besloot hij eerder om een deal voor een eigen kledinglijn af te wijzen. "Die kledinglijn? Dat zag ik echt niet zitten. Dat zou echt belachelijk zijn geweest. Ik moet elke ochtend mijn man vragen wat ik moet dragen", zegt James in Het Laatste Nieuws.
Daarom presenteert hij vandaag een videoreeks die geïnspireerd is op de 'Bedgeheimen' in 'Gert Late Night'. In 'This Is Me' krijgen we vijf opmerkelijke verhalen te zien van bekende en onbekende Vlamingen over de dag dat ze uit de kast kwamen.