Nathalie Meskens hard aangepakt: “Het is een beetje triest”

door: COS
Afbeelding bron: Photonews

Nathalie Meskens is niet erg actief op sociale media. Sinds enkele maanden maakt ze wel reclame voor verschillende merken.

Het is niet meer zeldzaam om een bekende Vlaming reclame te zien maken voor een bepaald merk. Ook Nathalie Meskens doet er sinds een tijdje aan mee. Dat is tot ongenoegen van verschillende volgers.

“De laatste tijd veel advertenties. Hopelijk wordt dit geen sellout Instagrampagina, zoals vele andere”, klinkt het in de reacties. “BV’s moeten ook hun kost verdienen zeker? Ik knap er ook op af”, reageert een volger. “Alles voor meer geld. Het is een beetje triest.”

Dat Nathalie, die veganistisch en milieubewust is, reclame maakt voor de foodboxen van HelloFresh stoot verschillende mensen tegen de borst. “Toch even schrikken dit bij jou te zien passeren. Duurzaam?”, reageert iemand. “Groene energie? Milieubewust? Laat me niet lachen.”