Astrid Coppens onder vuur na filmpje met dochtertje Billie-Ray: “Dit is echt heel misplaatst nu”
Astrid Coppens onder vuur na filmpje met dochtertje Billie-Ray: “Dit is echt heel misplaatst nu”
Foto: Instagram

Astrid Coppens deelde vrijdag op sociale media een filmpje met haar dochtertje Billie-Ray. Er komen heel wat negatieve reacties op.

Astrid Coppens deelde vrijdag op sociale media een filmpje met haar dochtertje Billie-Ray. Het is duidelijk gesponsord door het merk ‘Pampers’. Daar komen heel wat negatieve reacties op, zoals ‘Dit vind ik toch wat TE commercieel hoor Astrid!’, en ‘Je kind gebruiken om reclame te maken?’.

Ook Pampers reageerde op de video met de volgende boodschap: ‘Bedankt voor de super schattige video Astrid, we hopen dat iedereen het goed stelt in deze moeilijke tijden! Stay safe. Veel liefs, het team van Pampers.' Maar ook Pampers wordt daardoor onder vuur genomen. ‘Denken jullie misschien ook eens aan een geste naar jullie trouwe klanten in deze moeilijke tijden? Ik vind dit echt een beetje erover’, schrijft iemand misnoegd. ‘Er zijn mensen die nu geen pampers vinden in de winkels, vind dit filmpje wel een beetje misplaatst nu...’, reageert een andere volger, verwijzend naar mensen die door het hamstergedrag geen pampers meer vonden in de supermarkten.

Toch krijgt Astrid ook steun. ‘Zoveel negatieve reacties.. alle bv’s maken toch reclame en hebben daar toch profijt van?’, reageert iemand. ‘Goed voor Astrid, ze maakt reclame voor iets wat ze kan gebruiken en waarschijnlijk ook achter staat. Ik heb ook altijd ‘pampers’ gekocht en altijd tevreden van geweest. Dus geen schande hier in mijn ogen. In tegendeel ik zie een top mama en een gelukkig kindje.’

Meer nieuws

Meer nieuws

.