Leen Dendievel waarschuwt iedereen nadat ze valse factuur van Proximus in de bus krijgt: “Kijk goed, betaal dit niet mensen!”
Leen Dendievel waarschuwt iedereen nadat ze valse factuur van Proximus in de bus krijgt: “Kijk goed, betaal dit niet mensen!”
Foto: Photonews

Actrice Leen Dendievel heeft een waarschuwingsbericht gedeeld op Instagram. Ze deed dit nadat ze een valse factuur van Proximus in de brievenbus kreeg.

Met een bericht op Instagram waarschuwt actrice Leen Dendievel voor valse facturen in naam van Proximus. “Deze kreeg ik in mijn bus. Ik ben nooit bij Proximus geweest. Daarom wist ik dat deze niet klopt”, staat er te lezen op haar Instagram. “Ik stuurde dit naar de politie, heb Proximus zelf gebeld, maar ze sturen me van het kastje naar de muur. Volgens de politie moet ik de gerechtsdeurwaarder bellen en van Proximus moet ik een nota maken op de website”, legt ze uit.

Met haar bericht wil Dendievel ouderen, grootouders en mensen die onoplettend zijn en te goeder trouw betalen, waarschuwen. “Iedereen heeft wel iemand in zijn familie. En toen ik gisteren polste bij vrienden, hadden ook zij deze al ontvangen en tevergeefs actie ondernomen. Bij deze, kijk goed, NIET BETALEN!”

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Waarschuwing!!! Deze kreeg ik in mijn bus. Ik ben, en ben NOOIT bij @proximus geweest. Daarom wist ik dat DEZE NIET KLOPT!!! Ik stuurde dit naar de politie, heb proximus zelf gebeld, maar ze sturen me van het kastje naar de muur. Volgens de politie moet ik de gerechtsdeurwaarder bellen 🤷‍♀️, die man zal zelf niet weten dat zijn naam er opstaat waarschijnlijk, en van proximus moest ik via ‘contact’ een nota maken op de website, terwijl ik herhaardelijk om een mailadres vroeg. Ik kan ook egoïstisch zijn en dit niet delen. Ik dacht alleen maar aan de ouderen, grootouders en mensen die onoplettend zijn en ter goeder trouw deze WEL zouden betalen. Iedereen heeft wel iemand in zijn familie. En toen ik gisteren polste bij vrienden, hadden ook zij deze al ontvangen en tevergeefs actie ondernomen. Bij deze, KIJK GOED, NIET BETALEN, en graag gedaan @proximus dat ik jullie wil behoeden van boze klanten! TOPSERVICE! Ik ben bij @base.belgium by the way (blij mee)

Een bericht gedeeld door Leen Dendievel (@leendendievel) op

Meer nieuws

Meer nieuws

.