Kijker van ‘Dagelijkse Kost’ schrijft klachtenmail naar VRT: “Moeten jullie Jeroen Meus dringend bezorgen”
PMN
 Kijker van ‘Dagelijkse Kost’ schrijft klachtenmail naar VRT: “Moeten jullie Jeroen Meus dringend bezorgen”
Foto: Eén

Een kijker van ‘Dagelijkse Kost’ is niet te spreken over Jeroen Meus in ‘Dagelijkse Kost’. Het zit hem zelfs zo hoog dat hij een klachtenmail stuurde naar de klantendienst van de VRT.

De kijker is het beu dat Jeroen Meus altijd het woord ‘lekker’ gebruikt. Het werkt hem zodanig op de zenuwen dat hij de VRT vraagt om in te grijpen.

“Ik heb het voor de vorm al even gedaan op synoniemen.net en de website stelt deze alternatieven voor: appetijtelijk, delicieus, geurig, heerlijk, kostelijk, puik, smakelijk, verrukkelijk, zalig. Nu ben ik zelf niet zo gewonnen voor een catchphrase als “super simpel, super geurig”, schrijft de kijker.

Chloë van de klantendienst behandelt de klachten bij de VRT. Ze laat weten dat de suggesties worden doorgegeven.

Meer nieuws

Meer nieuws

.